T
Zəng mərkəzi operatoru
Vəzifə öhdəlikləri
- Daxil olan zəngləri cavablandırmaq və müştərilərin suallarını ətraflı cavablandırmaq.
- Şirkətin məhsul və ya xidmətləri barədə dəqiq təqdim etmək.
- Müştərilərlə biznes etikaya uyğun, mehriban, nəzakətli ünsiyyət qurmaq.
- Daxil olan zəngləri sistemdə və müvafiq proqramda qeyd etmək, məlumat bazasını yeniləmək, müştəri detalları, müraciətlər, şikayətlər və s. qeydləri aparmaq.
- Müştəri şikayətləri, sorğuları və problemləri qəbul edib, həll yolları təqdim etmək və ya məsələni aidiyyəti şöbəyə yönləndirmək.
- Geri əlaqə (follow-up) zəngləri etmək, müştəri məmnuniyyətini yoxlamaq və müştəri bazasını idarə etmək.
Tələblər
- Orta ixtisas və ya ali təhsil;
- Müvafiq vəzifədə minimum 1 il iş stajı;
- Səlis və aydın nitq, düzgün diksiya;
- Azərbaycan dili və Rus dili biliyi əsas üstülükdür;
- Kompyuter bilikləri, ofis proqramlarından istifadə bacarığı;
İş şəraiti
- İş qrafiki: 2 növbəli iş qrafiki
- Əməkhaqqı: Net 500 AZN (1-ci növbəli iş qrafiki üçün)
- Net 700 AZN (2-ci növbəli iş qrafiki üçün)
- İş yeri: Caspian Plaza (Baş ofis)
Uyğun namizədlər CV-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına "Zəng mərkəzi operatoru” başlığı ilə göndərə bilər.
Kopyalandı!