F
Çağrı mərkəzinin operatoru
Vəzifə öhdəlikləri
- Gələn və gedən telefon zənglərinin cavablandırılması və icrası
- Müştəri sorğularının cavablandırılması
- Şirkət və xidmətlər barədə dəqiq və səlis məlumat verilməsi
- Daxil olan sifarişlərin qəbul edilməsi və yönləndirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Tələblər
- Səbirli, təmkinli və məsuliyyətli olmalı
- Komandada işləmək bacarığı olmalı
- Müştəri ilə mehriban və səlis ünsiyyət qurma bacarığı
- Düzgün və aydın nitq qabiliyyəti, xoş səs tonu.
İş şəraiti
- Aylıq stabil maaş + motivasiyaedici bonus sistemi
- İş yeri: Bakı
- İş qrafiki: 10:00 dan– 18:00 dək (6 günlük iş rejimi, bazar istirahət günü)
- Rəsmi əmək müqaviləsi (Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə)
- Peşəkar kollektivdə işləmək imkanı
- Stabil iş mühiti
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd etməklə CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə və ya aşağıdakı nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərlər.
Əlaqədar şəxs Xədicə Kərimova
- 0502246103
Kopyalandı!